خرید ارزان از تولیدکنندگان پاکت کرافت تهران

تولیدکنندگان پاکت کرافت در تهران با طراحی و چاپ انواع بسته بندی های متنوع و ارزان قیمت توانسته اند تا حد بسیاری بر میزان افزایش خرید و فروش بسته بندی های با کیفیت بازار تاثیرات فراوانی را وارد نمایند.

تولیدکنندگان پاکت کرافت

مزایای کاربرد پاکت کرافت آماده

امروزه با بالا رفتن میزان تولید انواع محصولات، نیاز به بسته بندی به یکی از اساسی ترین موضوعات جهت توزیع و پخش در نظر گرفته می شود. این نیاز روز افزون، تولید کنندگان پاکت کرافت را بر آن داشته تا تنوع بسیاری از اندازه ها و محصولات را جهت بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی ایجاد نموده و بسته بندی های لوکس و درجه یک را به بازار تقاضا عرضه نمایند.

پاکت کرافت در اقسام مدل ها و اندازه های گوناگونی قابل تولید بوده اما هر مدلی برای خود دارای سایزهای مشخص و استانداردی است که به صورت آماده در دسترس متقاضیان قرار داده خواهد شد. اما گذشته از این مسائل، این سوال ایجاد خواهد شد که چه چیزی سبب شده تا بازار خرید و فروش پاکت های کرافت کاغذی آماده از رونق بالایی برخوردار شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که دلایل بسیاری وجود دارد اما مهم ترین عواملی که باعث می شود که استفاده از پاکت کرافت در تهران و سایر کلان شهرها از محبوبیت قابل توجهی برخوردار گردد در زیر به اختصار بیان شده است.

  • کیفیت بالای مواد اولیه

کیفیت اولیه مواد تشکیل دهنده پاکت های کرافت موجب شده تا این محصولات بتوانند با داشتن سه لایه محافظت گر خود به خوبی از محتویات خوراکی و بهداشتی درون خود نگهداری نمایند. تولیدکنندگان پاکت کرافت با قرار دادن لایه فود گرید بهداشتی یا لایه متالایز درون پاکت های کاغذی توانسته اند محیطی امن و پاکت هایی مستحکم را جهت بسته بندی محصولات صنعتی برای پخش در بازار ایجاد نمایند و سلامت عموم جامعه مصرف کنندگان را تضمین کنند.

  • ظاهر مدرن و امروزی

بسته بندی های کاغذی از دیرباز برای حمل و جابجایی انواع محصولات کاربری فراوانی داشته اما تنوع در آن زمان خیلی در نظر گرفته نمی شد. پاکت کرافت های امروزی توسط تولید کنندگان با تجربه، در مدل ها و طرح های گوناگون، با اندازه های کوچک و بزرگ به بازار عرضه شده و جذابیت محصولات بسته بندی را دو چندان می نماید.

  • اندازه های استاندارد

پاکت های کرافت آمده همانگونه که از نام آنها بر می آید از ابعاد مشخصی برخوردار می باشند. این پاکت ها در مدل های زیبایی تولید شده و اندازه هر مدل با سایر مدل ها متفاوت می باشد. از مهم ترین مزیت های استفاده از پاکت های کرافت آماده سایز های مناسب استانداردی است که متقاضیان می توانند در کمترین زمان ممکن در حجم دلخواه از آن خرید بنمایند.

  • قیمت ارزان

مشخص نمودن قیمت هر مدل از بسته بندی های آماده دقیقا همان چیزی است که افراد بسیاری به دنبال کسب اطلاع از آن هستند. از این رو تولیدکنندگان پاکت کرافت با توجه به اندازه و مدل پاکت و همچنین حجم سفارشات و خرید مشتری قیمت های ارزان و مناسبی را بر حسب توان مالی متقاضیان تعیین نموده و در دسترس عموم قرار داده اند.

تولیدکنندگان پاکت کرافت

پاکت کرافت زیپ دار برای چه محصولاتی مناسب است؟

پاکت کرافت زیپ دار از جمله محصولات پر مخاطب بسته بندی شناخته شده است که در انواع مدل های بدون پنجره، پنجره دار، یک رو شفاف، باکس پوچ و متالایز در حجم بالایی تولید می شود. این محصولات در انواع اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ برای مصارف گوناگونی به شکل خام یا چاپ دار در بازار خرید و فروش می گردد. به همین ترتیب به دلیل استحکام کافی و ظاهر لوکسی که این مدل های بسته بندی ایجاد می نمایند افراد زیادی نسبت به مصرف این کالای درجه یک و مدرن روز اظهار رضایت مندی نموده اند. در واقع هر چه مقدار تولیدات انواع محصولات و فروش داخلی و صادراتی آنها افزایش می یابد نیاز به بسته بندی نیز برای عرضه کنندگان به یکی از مهم ترین چالش هایی مبدل می گردد که در پی رفع آن هستند. پاکت کرافت زیپ دار که در حجم بالایی در ابعاد مختلفی تولید می شود توانسته تا حد چشمگیری به نیاز مصرف کنندگان پاسخ داده و نسل جدیدی از بسته بندی را برای محصولات متفاوتی عرضه نماید.

تولیدکنندگان پاکت کرافت

البته پاکت کرافت زیپ دار به دلیل زیپ کیپ داشتن درب خود و آسودگی در باز و بسته نمودن درب پاکت، برای محصولات بسیاری کاربردی تلقی می گردد اما بیشترین محصولاتی که جهت بسته بندی خود از این محصول بهره جویی می نمایند عبارتند از:

  • ادویه و مواد پودری
  • حبوبات
  • انواع خشکبار و آجیل
  • چای و قهوه
  • میوه خشک
  • گیاهان دارویی
  • آرد گندم و ذرت
  • انواع نقل
  • مواد بهداشتی
  • غذای حیوانات خانگی
  • خوراک آبزیان
  • زیور آلات
  • البسه و روسری
  • انواع گز و قند های طعم دار
  • ذغال
  • پودر های بهداشتی و آرایشی
تولیدکنندگان پاکت کرافت

قیمت پاکت کرافت پنجره دار بر چه مبنایی مشخص خواهد شد؟

در حقیقت قیمت خرید یکی از معیارهای اصلی و مهمی بوده که متقاضیان و فعالان حوزه های غذایی و بهداشتی گوناگون در هنگام تهیه بسته بندی به آن توجهی خاص می نمایند. این امر به دلیل ایجاد تجارتی مناسب و پر سود به همراه ارائه محصولات درجه یک در بسته بندی زیبا و شیک صورت می پذیرد. شایان ذکر بوده که تولیدکنندگان پاکت کرافت برای تعیین قیمت انواع بسته های کاغذی شرایطی را در نظر گرفته و بر مبنای آن قیمت مشخصی از سفارشات را به مشتریان خود اعلام می نمایند. بعضی از این شرایط که در تعیین قیمت پاکت های کاغذی نقش مستقیمی را ایفا می نمایند در زیر بیان شده است.

  • مدل پاکت کرافت

مدل های مختلف پاکت کرافت قیمت های متفاوتی نیز دارد چراکه برخی از مدل ها به صورت انحصاری و اختصاصی تولید شده و فقط برای برخی از محصولات تولید می شود.

  • اندازه پاکت بسته بندی

اندازه های مختلف پاکت کرافت کاغذی از قیمت های خوبی نیز برخوردار است معمولا ابعاد بزرگ و متوسط قیمت های کمتری نسبت به سایزهای کوچک دارند و این امر به دلیل بالا بودن مقدار پرتی پاکت های کوچک تر در هنگام تولید می باشد.

  • خام یا چاپ دار بودن پاکت

در هنگام تعیین نرخ پاکت و بسته بندی های کاغذی قیمت پاکت های خام به شکل جداگانه محاسبه شده و هزینه چاپ نیز با توجه به تعداد و طرح چاپی به شکل جدا در نظر گرفته خواهد شد.

  • حجم خرید مشتری

حجم خرید مشتری در تعیین قیمت پاکت های کاغذی نقشی مستقیم دارد به شکلی که در سفارشات کلی و عمده قیمت کمتر و تخفیفات بهتری نسبت به سفارشات جزئی برای مصرف کنندگان در نظر گرفته می شود.

تولیدکنندگان پاکت کرافت

تولید پاکت کرافت کاغذی در چه مدل هایی صورت می گیرد؟

تولید و عرضه مواد غذایی و خشکبار موجب خواهد شد تا تولیدکنندگان پاکت کرافت بسته بندی تولیدات خود را در مدل های زیبا و مختلفی جهت ایجاد تمایز در صنعت بسته بندی تهیه نمایند. پاکت های کرافت امروزی که به دلیل ایجاد تلفیقی از بسته های کاغذی و خاطره انگیز ایام گذشته با طراحی روز و مدرن جدید توانسته اند با ایجاد ظاهری متفاوت در میان انواع اجناس بسته بندی دیگر، از استقبال جالب توجهی برخوردار شوند. برخی از پر فروش ترین مدل های پاکت کرافت و گلاسه بسته بندی برای اقسام محصولات خوراکی در حجم عمده عبارتند از:

  • پاکت کرافت ساده
  • پاکت کرافت زیپ دار پنجره دار
  • پاکت کرافت زیپ دار ساده
  • پاکت کرافت زیپ دار بغل گاست
  • پاکت کرافت بغل کاست وسط پنجره
  • پاکت کرافت راهدار
  • پاکت گلاسه زیپ کیپ
  • پاکت کرافت داخل متالایز
  • پاکت کرافت بغل پنجره
  • پاکت کرافت یک رو شفاف

البته این نکته نیز قابل توجه است که پاکت های کرافت در مدل های گوناگونی قابل تولید است و انتخاب هر مدلی بسته به سلیقه مشتریان و نوع محصول فرق می کند.

پاکت شفاف کرافت

خرید و فروش پاکت کرافت اصفهان و تهران

شهر اصفهان به این دلیل که به عنوان یکی از بزرگ ترین قطب های گردشگری و صنعتی کشور شناخته می شود در تولید و توزیع محصولات متنوعی توانسته نقش مهمی در رشد اقتصاد کشور ایفا نماید. اصل نخست در توزیع و تولید انواع محصولات استفاده از بسته بندی مناسب جهت محافظت از کالا در مقابل نفوذ رطوبت و گرما و سایر عوامل مخرب بیرونی بوده که درساخت ظاهر لوکس و مدرن روز خود، انقلابی جالب توجه در فروش بیشتر را به انواع فرآورده ها می بخشد. خوشبختانه شهر اصفهان با نواحی حاصلخیز و پر محصول خود توانسته به خوبی در تولید و عرضه انواع خشکبار و حبوبات نقش موثری داشته باشد و این افزایش تولیدات موجب گشته تا مصرف بسته بندی کاغذی برای پخش کالا های با کیفیت دو برابر شود.

تولیدکنندگان پاکت کرافت

تولیدکنندگان پاکت کرافت در تهران و اصفهان با ثبت سفارشات عمده انواع بسته بندی کاغذی که کمک می‌کند موارد بسیار گوناگونی از محصولات غذایی و بهداشتی را به خوبی نگهدار نماید توانسته اند گامی موثر در گسترش دامنه تجارت داخلی و رشد چرخه اقتصاد و صادرات فرآورده های گوناگون بردارند. در واقع هر چه مقدار تولیدات صنعتی خشکبار و نان های فانتزی افزایش یابد بر اهمیت معیار انتخاب بسته بندی مناسب نیز افزوده خواهد شد. چراکه شکل ظاهری و کیفیت بسته بندی مناسب در روند رشد فروش محصولات رابطه ای مستقیم را به جهت جلب توجه مصرف کنندگان به خوبی اجرا می نماید.

تولیدکنندگان پاکت کرافت

سفارش پاکت کرافت اینترنتی

خرید و فروش انواع کالا از دیرباز در میان مشاغل مختلف رایج بوده و افراد بسیاری جهت انواع معاملات خود از روش حضوری و سنتی استفاده می کردند. اما این روش با چالش هایی برای افراد همراه بود. عموما افرادی که در پی خرید و فروش محصولی بودند باید جهت رفع احتیاجات خود هزینه ای را جهت تردد خود در نظر گرفته و برای بدست آوردن کالاهای دلخواه گاها زمان بسیاری را صرف کنند. اما امروزه خوشبختانه با پیشرفت علم و فناوری این چالش ها به حداقل خود رسیده و افراد بدون مشکلات زیادی می توانند به مواد مورد نیاز دست پیدا نمایند. بسیاری از تولیدکنندگان پاکت کرافت نیز با در نظر گرفتن مشکلات ناشی از تردد و هزینه های گزاف آن امکان خرید و سفارشات انواع بسته بندی پاکت کرافت را از سراسر نقاط ایجاد نموده تا متقاضیان بتوانند با صرفه جویی مناسب در وقت و پول خود به مدل های دلخواه از بسته بندی دست پیدا نمایند. و محصولاتی زیبا را با جذابیتی دو چندان به همراه ثبت برند اختصاصی تجاری خود روانه بازار تقاضا کنند.

بر همین اساس امروزه مشتریان و فعالان حوزه های مختلف غذایی از سراسر نقاط کشور به سادگی می توانند از طریق اینترنت و برقراری تماس تلفنی با کارشناسان و تولیدکنندگان پاکت کرافت از کارخانه اصلی تهران به سادگی محصولات با کیفیت بسته بندی را در انواع طرح و اندازه تهیه نمایند. خاطر نشان باید شد که مشاوران بازرگانی آراد کرافت به طرز مسئولانه ای نسبت به راهنمایی و ثبت خرید متقاضیان اقدام نموده و به پیگیری و ثبت سفارشات آنها سرعت عمل خواهند بخشید.

تولیدکنندگان پاکت کرافت

مراحل ثبت سفارش مستقیم از تولیدکنندگان پاکت کرافت

چنانچه شما نیز در دسته تولید کنندگان و فعالان صنعتی هستید می توانید جهت ثبت انواع سفارشات خود در کمترین زمان ممکن در از طریق این بازرگانی و از تولیدکنندگان پاکت کرافت اصلی اقدام نمایید. برای سفارش انواع مدل های بسته بندی نخست باید با مشاوران بازرگانی آراد کرافت از طریق تماس تلفنی یا شبکه های مجازی ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان بخش فروش با توجه به نوع محصول مورد بسته بندی شما، اندازه دلخواهی که جهت بسته بندی در نظر دارید و همچنین با توجه به میزان حجم خرید پاکت کرافت به راهنمایی وطرح پیشنهادات خود می پردازند. در گام بعدی در صورت سفارش چاپ پاکت باید طرح انتخابی را جهت مشخص نمودن قیمت تمام شده در قالب فایل برای مسئولین فروش ارسال نمایید که در نهایت با تعیین قیمت و صدور پیش فاکتور سفارش شما به ثبت خواهد رسید. پس از پرداخت مبلغ مشخص شده در پیش فاکتور سفارشات شما جهت ارسال هر چه سریع تر در مرحله اقدام به اعزام قرار خواهد گرفت.

تولیدکنندگان پاکت کرافت

در صورتی که سفارش پاکت کرافت بسته بندی خام باشد یعنی بدون هیچ طرح و نقشی و به شکل ساده، سفارشات یکی دو روزه برای متقاضیان اقدام خواهد شد. اگر پاکت کرافت با طراحی برند تجاری و به شکل چاپدار درخواست شود در کوتاه ترین حالت ممکن نسبت به درج اطلاعات چاپی بر روی پاکت و ارسال آن اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما