مرکز خرید پاکت کرافت بسته بندی و انواع جعبه

پاکت کرافت بسته بندی و جعبه های مقوایی در تنوع بالایی برای انواع محصولات قابل دسترس بوده و در حجم عمده از مرکز تولید و پخش به شکل مستقیم با قیمت مناسب خرید و فروش می شود.

خرید پاکت کاغذی کرافت

پاکت کرافت ساده

از زمان های گذشته پاکت های کرافت کاغذی جهت بسته بندی انواع خشکبار و میوه کاربرد های فراوانی داشته و از طرفداران زیادی نیز برخوردار بوده است. اما با روی کار آمدن انواع مواد پلاستیکی کاربرد پاکت های تک لایه کرافت نیز در زمینه بسته بندی کاهش یافت. با افزایش آلودگی های به وجود آمده توسط مواد پلاستیکی بر روی کره زمین و ضررها و زیان های بسیاری که در تخریب اکوسیستم به وجود آمد، استفاده از پاکت کرافت کاغذی جهت انواع بسته بندی دوباره در تنوعی بالا آغاز شد. در اینجا به بررسی مزایا و منافع استفاده از پاکت کرافت ساده در بسته بندی انواع محصولات اشاره می گردد.

  • قابل دسترسی در ابعاد مختلف
  • قابل بازیافت بودن
  • عدم آلودگی محیط زیست
  • زیبایی در بسته بندی
  • کیفیت بالا
  • قیمت مناسب

پاکت کرافت بسته بندی

پاکت کاغذی کوچک

معمولا در خرید عمده پاکت کرافت بسته بندی، ابعاد پاکت کاغذی کوچک از مصرف بیشتری به نسبت سایر سایزها برخوردار می باشد. این موضوع به سبب تنوع در مدل های این نوع از بسته بندی کاغذی است چرا که این کالا به صورت زیپ دار یا بدون زیپ و یا پنجره دار و بدون پنجره در تیراژ بالایی به شکل روزانه تولید می گردد. برخی از مصارف متداولی که از پاکت کاغذی کوچک در امر بسته بندی خود بهره جویی می نمایند در زیر به اختصار عنوان شده است.

  • خشکبار
  • ادویه جات
  • انواع گیاهان دارویی
  • زعفران
  • زرشک
  • کشمش
  • نمونه های هدایای تبلیغاتی
  • زیور آلات
  • پودرهای خوراکی و بهداشتی

پاکت کرافت بسته بندی

پاکت کرافت پنجره دار

پاکت های پنجره دار کاغذی از جمله مدل های پر مخاطب در میان گروه پاکت کرافت بسته بندی شناخته شده که از تنوع مدل و سایز بسیاری نیز برخوردارند. لایه فودگرید داخلی این بسته بندی سه لایه موجب گشته تا این محصول بتواند به خوبی از محتویات درونی خود در مقابل عوامل مخربی همچون نفوذ رطوبت، گرما و گرد و غبار محافظت نماید. همچنین پاکت های کرافت پنجره دار به شکل زیپ دار و بدون زیپ و با تنوع رنگ های متفاوتی قابل تولید بوده که توانسته به خوبی شکل مناسب و شیکی را در بسته بندی محصولات مختلف ایجاد نماید. برخی از مدل های پاکت کرافت بسته بندی پنجره دار عبارتند از:

پاکت کرافت پنجره دار زیپ دار

این مدل از بسته بندی در رنگ های کرافت کاغذی و سفید گلاسه در انواع ابعاد تولید می گردد و با وجود گاستی که در قسمت کف پاکت وجود دارد به شکل ایستاده یا ساندیسی قرار می گیرد. درب این مدل پاکت به صورت زیپ کیپ بوده و به سادگی قابل باز و بسته شدن می باشد. چاپ این مدل از پاکت ها معمولا بر روی بالا و پایین پنجره و در قسمت پشت پاکت صورت می پذیرد. انواع چاپ سیلک، طلاکوب و افست نیز بر روی این محصول بسته بندی قابل اجرا می باشد.

قیمت پاکت کرافت

پاکت کرافت پنجره دار بغل گاست

معمولا پنجره این مدل از پاکت ها به دو شکل عمودی در قسمت گاست و یا در قسمت وسط پاکت تعبیه شده است و این مدل ها درب ساده ای دارند. درب پاکت کرافت وسط پنجره با کمک دستگاه های حرارتی پرس شده و به سادگی قابل بسته شدن می باشد. امکان چاپ برند تجاری نیز بر روی این مدل از بسته بندی به سادگی وجود دارد و برای بسته بندی انواع خشکبار و حبوبات بسیار کاربردی تلقی خواهد شد.

پاکت کرافت بسته بندی

پاکت کرافت یک رو شفاف

این نمونه از پاکت کرافت بسته بندی یکی از لوکس ترین و مدرن ترین مدل های پاکت کاغذی بوده که یک طرف آن از جنس کاغذ کرافت و طرف دیگر آن به شکل یک روی تمام شفاف می باشد. درب این مدل از پاکت ها به شکل زیپ دار بوده و مانند پاکت های ایستاده در قسمت پایین پاکت جهت ایستایی بهتر گاست وجود دارد. در ابعاد متفاوتی تولید شده و چاپ انواع برند نیز بر روی قسمت نایلونی جلوی پاکت و در پشت پاکت صورت می پذیرد. به طور معمول این مدل از پاکت کرافت بسته بندی جهت انواع میوه خشک، خشکبار، چای و حبوبات استفاده فراوانی خواهد شد.

پاکت کرافت بسته بندی

خرید پاکت کاغذی بسته بندی

امروزه در صنعت تولید و توزیع مواد غذایی و بهداشتی، بسته بندی محصولات یک امر مهم تلقی شده و بر روی روند فروش آن کالا نقش تاثیر گذاری مستقیم ایفا می نماید. چنانکه یک بسته بندی نمونه مانند یک بیلبورد تبلیغاتی کوچک و متحرک عمل کرده و در همه جا می تواند به خوبی محتویات درونی را برای جلب رضایت بیشتر مصرف کنندگان معرفی نماید.

البته تنوع بالایی در عرصه بسته بندی وجود دارد که موجب گشته تا تولیدکنندگان بتوانند از حق انتخاب بیشتری برخوردار شوند و بهترین نوع بسته بندی را با توجه به نوع محصولات و در نظر گرفتن بازار سرمایه گذاری خود انتخاب نمایند. برخی از بروز ترین بسته بندی هایی که امروزه در انواع فروشگاه های مواد غذایی و بهداشتی از مصرف بالا و متداولی برخوردار است عبارتند از:

  • پاکت کرافت کاغذی و گلاسه
  • پاکت های سلفونی
  • پاکت های مقوایی
  • پاکت های فویل
  • پاکت های متالایز
  • جعبه های کرافت
  • جعبه های مقوایی
  • قوطی های فلزی و پلاستیکی

اما از میان همه این محصولات کدام یک برای بسته بندی مناسب تر بوده و در انتخاب یک بسته بندی به چه نکاتی باید توجه نمود؟

در اینجا برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد خرید بهتر، به بررسی مهم ترین نکاتی که در هنگام انتخاب یک بسته بندی باید در نظر گرفت به اختصار و به طور کلی می پردازیم.

توجه به نوع محصول

نوع محصول در انتخاب یک بسته بندی بسیار مهم است به طوریکه در ابتدا با توجه به خشک یا تر بودن نوع کالا بسته ی مناسب برای ماندگاری بیشتر و در نظر گرفتن شرایط حمل و نقل انتخاب خواهد شد. به عنوان مثال بسته بندی خشکبار با محصولاتی که به شکل مایع می باشد متفاوت بوده و یا پودرهای خوراکی به شرایط ویژه ای برای بسته بندی نسبت به پودرهای شوینده نیاز مند هستند.

انتخاب مدل بسته بندی

با توجه به تنوع بالایی که در تولیدات صنعت بسته بندی وجود دارد مدل های بسیار پاکت کرافت بسته بندی کاغذی و یا جعبه های مقوایی و فلزی یا پلاستیکی وجود دارد. فعالان هر حوزه باید با توجه به شرایط ماندگاری محصولات خود به انتخاب مدل دلخواه بپردازند.

مشخص نمودن حجم سفارش

در حقیقت مشخص بودن حجم سفارش یکی از آیتم های مفید و موثر در سفارش پاکت کرافت بسته بندی و جعبه ها در نظر گرفته می شود. دلیل این امر این است که با مشخص بودن حجم سفارشات معمولا کارشناسان و فعالان گروه چاپ و بسته بندی می توانند با علم بهتر و بیشتری به ارائه پیشنهادات مناسب بپردازند و از نوع نیاز مشتریان به خوبی و با آگاهی کامل تری نسبت به فرآیند خرید و فروش اقدامات لازم را به انجام رسانند.

تعیین سایز بسته بندی مورد نظر

پس از مشخص بودن محصول، انتخاب مدل بسته بندی و حجم سفارشات باید مشخص شود که تولید کنندگان خواستار چه سایزی از بسته بندی بوده و تمایل دارند تا محصولاتشان را در چه حجمی روانه بازار فروش نمایند. بدیهی است که این امر در ارائه ابعاد مناسب با مدل بسته بندی انتخابی ارتباط مستقیم داشته و متقاضیان می توانند با تمرکز بیشتری نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام بنمایند.

چاپ دار بودن و طراحی چاپ بسته بندی

در کنار مدل و ابعاد یک بسته بندی برخی متقاضیان تمایل دارند که محصولاتشان را به شکل ساده به بازار عرضه نموده و برخی دیگر نیز علاقه مند به معرفی محصولات خود به شکلی خاص و با درج برند تجاری خود می باشند. در این راستا از دیگر اقداماتی که در هنگام ثبت سفارشات پاکت کرافت بسته بندی باید رعایت شود طراحی مناسب چاپ و انتخاب مدل چاپ مناسب برای بسته بندی خواهد بود.

زمان لازم جهت آماده سازی سفارشات

در هنگام سفارشات انواع پاکت کرافت بسته بندی و جعبه های مقوایی در نظر گرفتن زمان جهت آماده سازی محصولات یک امر مهم تلقی می گردد به شکلی که تولید و چاپ سفارشات عموما بسته به حجم خرید و مدل چاپ حداقل بین دو هفته تا یک ماه به زمان نیاز دارد. بنابراین فعالان حوزه های تجاری جهت از دست ندادن وقت مناسب باید در زمان مشخصی نسبت به ثبت سفارشات خود اقدامالات لازم را به انجام رسانند.

انواع پاکت کرافت

پخش پاکت کرافت و جعبه مقوایی

بسته بندی محصولات مختلف با تنوع بالایی که در این صنعت وجود دارد توانسته بازار گسترده ای را در میان رقبا ایجاد نماید. این تنوع در طراحی پاکت ها و جعبه ها موجب شده تا بسته بندی انواع محصولات دامنه وسیعی پیدا نموده و از تشابه کمتری برخوردار شوند. امروزه پاکت های کاغذی و سلفونی به همراه جعبه های مقوایی برای محافظت و نگهداری انواع محصولات بهداشتی و خوراکی مورد استفاده در نظر گرفته خواهد شد.

به این ترتیب تولید کنندگان و عرضه کنندگان مواد صنعتی و غذایی می توانند محصولات خود را با اطمینان کامل در بسته بندی های شکیل و لوکس روز به بازار خرید و فروش روانه ساخته و از سود زیادی نیز برخوردار شوند.

معمولا در سفارش پاکت و جعبه بسته بندی با مشخص نمودن ابعاد دقیق طول و عرض و ارتفاع و همچنین آماده نمودن طرح مورد چاپ و مدل سفارش میتوان به سادگی و در کمترین زمان ممکن نسبت به تهیه محصول مورد نظر اقدام نمود.

قیمت پاکت کاغذی کرافت

خرید مستقیم پاکت کاغذی کیلویی از کارخانه

در امر خرید پاکت کرافت بسته بندی در حجم عمده متقاضیان علاقه مند هستند تا به عقد قرارداد مستقیم با کارخانه تولید پاکت بپردازند. این موضوع مهمی تلقی می گردد که با حذف واسطه گران و دلالان بتوان در شرایط بهتری و با قیمت اصلی به خرید و سفارش بسته بندی مورد نظر اقدام نمود.

خرید پاکت کرافت بسته بندی در حجم عمده از کارخانه اصلی موجب شده تا علاوه بر وجود تنوع در بسته بندی بتوان به سفارشات بهتر و مستحکم تری جهت تولید و اجرا پرداخت و از اطمینان خاطر در خرید و فروش برخوردار گشت. در ثبت سفارشات عمده پاکت کرافت کاغذی معمولا قیمت پاکت ها بر پایه ی کیلوگرم محاسبه خواهد شد و اولویت چاپ نیز با نوع چاپ افست می باشد.

تولید کنندگان انواع محصولات معتقدند که با خرید مستقیم بسته بندی از کارخانه علاوه بر بهره وری از قیمت های بهتر، تا حد بالایی در رقابت پذیری از سایر تولید کنندگان پیشی خواهند گرفت. این در حالی است که با توجه به نوسانات شرایط اقتصادی دنیا افراد بسیاری از خرید و فروش بسته بندی های با کیفیت محروم بوده و در زمینه توزیع کالا با چالش های بسیاری مواجه خواهند شد. اما بازرگانی آراد کرافت با در نظر گرفتن بهترین شرایط و با کادری مجرب و با ظرفیت تولید و عرضه بالایی توانسته پاسخ گویی مناسبی نسبت به نوع نیاز مشتریان گرامی نشان دهد.

فروش پاکت های کرافت

ساده ترین راه سفارش پاکت کرافت بسته بندی

خرید و فروش از دیرباز در میان تمامی جوامع و سراسر دنیا رواج بسیاری داشته و مشاغل بسیاری بر این پایه نهادینه شده اند. اما پیشرفت علم و تکنولوژی راه های بهتر و پیش پا افتاده تری را برای تجارت افراد فراهم نموده است. مسیرهایی که به کمک آنها از حجم انرژی مضاعف جهت خرید و فروش انواع کالا کم شده و در زمان و صرف هزینه های اضافی تا جای ممکن صرفه جویی کرده است.

در گذشته تجارت از روش های سنتی انجام می پذیرفت و در طی این روش افراد باید برای خریدن یا فروختن کالای خود به شکل حضوری به شهر یا کشور دیگر مراجعه نموده و شخصا نسبت به ترخیص و یا جابجایی محصولات اقدام می نمودند. اما امروزه با روی کار آمدن شبکه های مجازی و اینترنت از سراسر جهان در کوتاه ترین زمان ممکن می توان تنها با یک تماس کوتاه نسبت به تهیه سفارشات افراد اقدام کرد.

بر این اساس بازرگانی آراد کرافت جهت تولید و توزیع گسترده پاکت کرافت بسته بندی با ثبت سفارشات مشتریان عزیز از سراسر کشور از طریق تماس تلفنی یا ارتباط با شبکه های مجازی آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به ارائه خدمات بهتر به متقاضیان محترم می نماید.

پاکت کرافت بسته بندی
2

  1. سلام اگر ممکنه به من اطلاعات کامل بفرمایید ..,….اندازه سایز …قیمت هر سایز …و اینکه هر کدام از سایزها .چقدر میتونه وزن تحمل کنه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما